Moda

Zmiany, zmiany :)

Witam Was w nowym miejscu!!! Co prawda dalej jest to Dusza pełna marzeń, ale w innej odsłonie. Zapowiadałam Wam zmiany i oto pierwsza z nich 😛 Mam nadzieję, że Wam się podoba. Przede mną nauka na zasadzie prób i błędów, ale mam nadzieję, że w końcu ogarnę tego WordPressa i blog będzie coraz lepszy!

W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać przepiękną sukienkę, w której zakochałam się od razu i chętnie bym w nią skoczyła tu i teraz 😀 Myślę, że urzekła nie tylko mnie.
Z pewnością nadaje się ona na różnego rodzaju specjalne okazje – wesele, poprawiny czy studniówkę (w końcu w styczniu też można wskoczyć w kwiatki :P).

PicMonkey Collage

Sukienka – Orsay
Kolczyki – Sotho
Kopertówka – Asos
Sandały – Asos

To by było na tyle w tym poście. Przepraszam, że za dużo nie napisałam, ale ostatnio cierpię na kompletny brak weny. W ogóle… Niby jestem po maturze, ale jeszcze nie odpoczęłam wystarczająco, bo jedyne o czym ostatnio myślę to… moje łóżko. 😛

Skomentuj

