Moda

Propozycja na specjalne okazje

Jeśli myślicie, że całymi dniami leżę na leżaku i się opalam, to się grubo mylicie. 😛 Wręcz przeciwnie, ciągle coś się dzieje. Ostatnie dni były dla mnie dość intensywne. W poniedziałek pierwszy raz poszłam do pracy (!), a potem miałam okazję spotkać Gomułeczków z Początku Wieczności (osoby, które obserwują mnie na Insta już to wiedzą). Są oni niesamowitymi ludźmi, pełni dobrej energii, którą zarażają wszystkich dookoła! 😀
We wtorek i środę miałam zapewnione praktyki z bycia panią domu i mamą. 😉 Jeździłam po moją siostrę do szkoły, potem na zakupy, a w domu obiad czekał na zrobienie 😛 Także jak widzicie, nie nudzę się.

Sezon ślubny w pełni! W sumie możemy chodzić nie tylko na śluby, ale te są najbardziej uroczyste i wypada ubrać się bardziej elegancko niż zwykle. Tak samo było ze studniówką. 😛 Dlatego mam dla Was moją propozycję specjalne okazje. Połączenie żółtego z szarym bardzo mi się podoba, a Wam? 🙂 Dajcie znać!

Sukienka – Sugarfree
Żakiet – Vero moda
Bransoletka – by Dziubeka
Kopertówka – Krateczka
Czółenka – Renee

Skomentuj

