Moda

To już jest koniec… :D

Koniec! Skończyłam pisać wszystkie matury, skończyłam ciężki okres w moim życiu, po 12 latach skończyłam być uczniem i teraz mogę wreszcie cieszyć się najdłuższymi wakacjami ever! 😀 To oznacza, że wreszcie zajmę się blogiem, bo, uwierzcie mi, brakowało mi pisania tutaj przez te 2 (!!!) miesiące. Nie ukrywam, że często myślałam, co mogłabym fajnego wprowadzić, aby był on coraz lepszy. Macie jakieś pomysły? Co myślicie o różnego typu filmikach od czasu do czasu? Dajcie znać! Oczywiście nie wiem, co będzie się działo od października, ale przez najbliższe 4 miesiące i 9 dni będę tu aktywna. Liczę też na Was, że dalej jesteście ze mną i, że dalej będziecie komentować wpisy. 🙂 Jeżeli chcielibyście, o czymś przeczytać, to piszcie śmiało! Zobaczę, co da się zrobić. 😛

C’est déjà la fin! J’ai fini de passer tous mes bacs, j’ai fini une période très dure et après 12 ans j’ai fini d’être une étudiante et maintenant j’ai les plus longues vacances de toute ma vie! 😀 Ça veut dire que j’aurai du temps pour m’occuper du blog. Croyez-moi il me manquait pendant ces 2 (!!!) mois. Mais quand même je pensait souvent de ce que je pourrais faire ici pour que le site soit de plus en plus meilleur. Peut-être vous avez des idées? Qu’est-ce que vous pensez aux vidéos qui pourraient être publiées de temps en temps? N’hésitez pas à me le dire dans les commentaires! 🙂

Sukienka – Mosquito
Torebka – Mohito
Bransoletka – by Dziubeka
Sandały – Renee

Skomentuj

