Moda

Wszystko, co dobre szybko się kończy

Jest środa. Stylizacja jest gotowa od niedzieli. Wtedy też miałam opublikować ten wpis. Ale końcówka ferii kazała mi się dużo uczyć i jeszcze przyjechali moi Dziadkowie. Więc albo siedziałam nad książkami albo z Nimi rozmawiałam 🙂 Chciałam dokończyć ten post w poniedziałek, ale… pstryknęłam palcami i zrobiła się środa 😂 Dlatego nie piszę więcej, bo właśnie jest przerwa i chyba powinnam przebierać się na wf 😜

Miłej reszty tygodnia! ☺
Sukienka – Bershka
Naszyjnik – Reserved
Torebka – Mohito
Sandałki – Asos

2 thoughts on “Wszystko, co dobre szybko się kończy

Skomentuj

