Moda

Ubierz się jak… Mia z "La la land" :)

Dzisiaj coś co do tej pory było tylko raz na tym blogu, a mianowicie stylizacja inspirowana jakąś osobą. Teraz jest to look Mii z filmu „La la land”. 🙂 Jeśli jeszcze go nie oglądaliście, to koniecznie biegnijcie do kina i to zróbcie, bo to jest arcydzieło! 😀 Mi osobiście podobały się wszystkie stroje, które Emma Stone nosiła jako Mia, ale szczególnie jej niebieska sukienka, którą miała na początku filmu. Tak, to jest letnia sukienka. Tak, do niej są sandałki. I tak, myślę już o lecie. Ale znacie mnie i wiecie, że nienawidzę zimy, więc co mogę innego robić, żeby poprawić sobie humor, niż oglądanie letnich ciuchów? 😛 Musicie też zrozumieć to, że strasznie chciałam odtworzyć tę stylizację, więc spędziłam troszkę czasu na Internecie (dzięki temu, który wymyślił ferie) i znalazłam! Wydaje mi się, że to co „skleiłam” jest wierne oryginałowi 😛 Ale zanim zobaczycie moje „dzieło”, to zapoznajcie się z tym prawdziwym strojem 😀

Pinterest
Pinterest

 

Pinterest

 

Pinterest

A teraz czas na moją stylizację! 😀

Sukienka – Kartes
Naszyjnik – H&M
Sandałki – Buffalo
Kopertówka – Abro
No i na koniec jeszcze wspaniała piosenka „City of Stars”, która musi dostać Oscara! ❤

One thought on “Ubierz się jak… Mia z "La la land" :)

Skomentuj

