Dusza pełna marzeń

Propozycja studniówkowa #6

Wydaje mi się, że to już ostatni post z propozycją stylizacji na studniówkę. Głównie dlatego, że w poniedziałek (!) jest już styczeń i sezon balów maturalnych się rozpocznie. ☺ Teraz kiedy już mam sukienkę i buty, zastanawiam się nad takimi rzeczami jak fryzura i makijaż 😜 Mam nadzieję, że nie jestem w tym sama 😂 Jeżeli należycie do grupy osób, które jeszcze szukają, co założyć na ten specjalny wieczór, to pocieszę Was – rozpoczęły się wyprzedaże i możecie znaleźć coś fajnego w dobrej cenie. Pozostaje mi życzyć Wam tylko „powodzenia”! 😄
A tutaj wstawiam Wam linki do wszystkich postów z propozycjami studniówkowymi:

Sukienka – Lace&Beads
Kopertówka – Buffalo
Szpilki – Renee

Ja się z Wami żegnam i lecę pisać kolejne dwa posty specjalnie na koniec i początek roku 😉

2 thoughts on “Propozycja studniówkowa #6

Skomentuj

