Dusza pełna marzeń

Świąteczna stylizacja #2

Jak to śpiewał Alvin i wiewiórki: „Święta, święty czas już tuż…” 🙂 Oficjalnie mamy przerwę świąteczną!!! 😀 Juhuuuu! A już pojutrze Wigilia 😀 Wczoraj zaczęłam piec, dzisiaj kontynuuję, a jutro jadę do Babuni ❤ Tak strasznie się cieszę. Wreszcie może troszkę odpocznę i spędzę czas z moją Rodzinką.
Dzisiaj mam dla Was kolejną propozycję stylizacji z sukienką, która mnie urzekła. Wydaje mi się, że jest idealna na specjalne okazje, czyli np. na wigilijną kolację. 🙂 No i nie mogło zabraknąć biżuterii z kolekcji świątecznej. Jestem nią zauroczona! 😀
Od wczoraj Dusza pełna marzeń jest na Instagramie, więc jeśli chcielibyście obserwować, to zapraszam serdecznie 🙂 Mój nick: @dpmarzen, a tutaj link – KLIK

Sukienka – Medicine
Kozaki – Renee
Kolczyki – Sotho
Bransoletka – Sotho

Skomentuj

