Dusza pełna marzeń

Świąteczny pokój

Jak wiecie uwielbiam Boże Narodzenie i uwielbiam dekorować pokój na te Święta. W tym roku wyjątkowo mi się chciało 😛 Pierwsze zakupy z myślą o grudniu poczyniłam już pod koniec września. Pierwsze świeczki kupiłam na początku listopada i cały miesiąc korciło mnie, żeby je zapalić. Dlatego kiedy nadszedł ten upragniony Adwent wszystkie wystawiłam na wierzch, ciesząc się, że wreszcie mogę je palić 😛
W tamtym roku w ramach Blogmasów pojawił się post dotyczący dekoracji pokoju na Święta, a w tym mam dla Was… filmik! 🙂 Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Nie jestem żadną profesjonalistką, a chciałam spróbować zrobić coś nowego.

Skomentuj

