Dusza pełna marzeń

Christmas Tag

Wyzdrowiałam, wróciłam do szkoły i teraz muszę nadrabiać zaległości. W przerwie między uczeniem się matmy i chemii, witam się z Wami. Hej 🙂 😛 Mam dzisiaj coś przyjemnego – Christmas Tag. Strasznie mi się on spodobał i bardzo chciałam go zrobić.

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Już. A dokładniej na początku listopada. Wtedy zaczynam kupować np. świeczki świąteczne i myślę o prezentach dla moich Bliskich. 🙂 Chociaż w tym roku pierwsze zakupy świąteczne popełniłam 26 września 😛

2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Tak, mam taki z czekoladkami. Jednak z racji, że mam postanowienie i nie jem słodyczy, podzielę się nimi z Rodzinką w Święta.

3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Filmy, które zawsze oglądam co roku, to „Listy do M.”, „Holiday” i „Elf” 😀 A! I obowiązkowo „Kraina lodu” ❤

4. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Zawsze Święta spędza z Rodziną. 🙂 Moja Babcia co roku wkłada złotówkę do jednego z pierogów i każdy chce ją znaleźć xD

5. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?

Hahaha jest ich za dużo, żeby tu je wypisać 😂 Ale możecie posłuchać ich, włączając playlistę, która jest po prawej stronie 🙂

6.Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Niebiesko – srebrno – złotą ❤

7. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
KOCHAM świeczkę o zapachu „pieczonego jabłuszka z cynamonem”. To TEN zapach. 😛

8. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Niebieskie i kolorowe.

9. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Bordowy i granatowy.

10. Jak dekorujesz pokój na święta?

Mam pełno świeczek, porozwieszane lampeczki i stojące renifery ❤

 11 Ulubiony zimowy napój?
Zakochałam się w herbatach Winter Time i Magic Moments z firmy Teekanne. One smakują jak Święta 😀

12. Wymarzony prezent pod choinkę?

Nic konkretnego, wszystko czego bym chciała, mam 🙂

To tyle na dzisiaj! 🙂 Miłej reszty tygodnia i do następnego wpisu! 🙂

Skomentuj

