Dusza pełna marzeń

Świąteczna stylizacja

Mamy początek grudnia, a ja… rozchorowałam się 😦 Mam nakaz od lekarza zostania w domu do końca tygodnia. Wiadomo, z jednej strony super, bo siedzę całymi dniami w łóżku, nie jest mi zimno (!) i nie mam zaległości w oglądaniu vlogmasów (po raz pierwszy chyba :P). Jednak z drugiej strony robią mi się zaległości w szkole (chociaż bardzo nad tym nie ubolewam) i nie mogę zrobić jednej fajnej rzeczy na bloga, którą chciałam zrobić. 😦 No, ale co się odwlecze, to nie uciecze i może uda mi się spełnić moją zachciankę w przyszłym tygodniu. 😉
„Przychodzę” do Was ze stylizacją, która nadaje się np. na wigilię klasową lub tę rodzinną. Moją słabość do koronkowych sukienek już znacie, więc nic dziwnego, że dzisiaj też się taka pojawiła. 😛 Do niej czarne kozaki i, aby nie było za czarno, szara torebka. Ten zestaw ze Swarovskiego jest przepiękny i naprawdę chętnie bym go miała, niestety cena powala. 😛
Życzę Wam miłej drugiej połowy tygodnia i… pojutrze już piątek 😉

Trzymajcie się! 🙂
Sukienka – Sinsay
Kozaki – Bershka
Torebka – Brilu
Biżuteria – Swarovski

4 thoughts on “Świąteczna stylizacja

Skomentuj

