Dusza pełna marzeń

Świąteczna dzianinowa sukienka

„Pada śnieg, pada śnieg…” ciekawe czy będziemy też tak śpiewać w Święta. Bo w tym momencie nie podoba mi, że pada śnieg, jest mi strasznie zimno i chodzę ubrana jak bałwan. Nie zrozumcie mnie źle. Kiedy siedzę w domu pod kocykiem i nie muszę nigdzie wychodzić, może padać ile wlezie. Ale kiedy muszę wyjść z domu, to to już nie jest takie fajne i miłe 😜
Dzisiejsza sukienka to połączenie swetra i wzoru świątecznego, czyli coś wspaniałego! 🙂 Chętnie bym ją założyła, chociaż groziłoby to zamarznięciem 😂 A te kolczyki mnie urzekły 😍

Sukienka – mint&berry
Kolczyki – Sotho
Torebka – H&M
Botki – Renee
Ja Wam życzę miłego weekendu i pamiętajcie o ciepłym ubraniu! 🙂 

2 thoughts on “Świąteczna dzianinowa sukienka

Skomentuj

