Dusza pełna marzeń

Złota polska jesień

Wróćmy na chwilę do 4 listopada, kiedy jeszcze w Krakowie panowała prawdziwa złota jesień. Nie wiem, co ten śnieg już tu robi, ja go nie zapraszałam 😛 W każdym bądź razie wtedy było naprawdę pięknie i mimo, że troszkę zimno świetnie się bawiłam z Karoliną, która zrobiła te wszystkie zdjęcia. Na niektórych możecie nawet zobaczyć moją radość wyrażoną w postaci różnych min 😛 Naprawdę nie wiem już, co mnie wtedy tak rozśmieszyło xD Modelka ze mnie żadna, więc przymknijcie oko na niektóre „pozy” 😛

2 thoughts on “Złota polska jesień

  1. Cześć,
    Super ten tag ! Z tyloma rzeczami mogę się utożsamić ale mam jedno pytanie jako, że ostatnio chodzę już na imprezy i zazwyczaj pojawia się tam alkohol to może ty masz jakiś sposób na radzenie sobie z kacem ? ��
    Całuski

    Lubię to

Skomentuj

