Dusza pełna marzeń

Le haul, czy zakupy z Paryża

Przyszła pora na przedostatni post związany z moim wyjazdem do Paryża – haul 🙂 Troszkę fajnych rzeczy udało mi się kupić, no a zakupy w innym miejscu są zawsze ekscytujące 😛 Tym razem nie przywiozłam ze sobą samych pamiątek, ale też coś innego, głównie płyty i kosmetyki. Większość z nich jest albo niedostępna w Polsce, albo strasznie droga :/ Z tego powodu jeszcze bardziej cieszę się z tych zakupów 😀 Zobaczcie, co kupiłam i za czym warto popatrzeć, będąc we Francji.

Voilà! C’est presque le dernier post sur mon séjour à Paris – le haul 🙂 J’ai réussi à acheter des choses intéressantes et en plus des courses à l’étrangère sont toujours très excitants 😛 Cette fois-ci je n’ai pas acheté des souvenirs uniquement, mais aussi d’autres produits. La plupart de ces choses soit n’est pas disponible en Pologne soit est trop chère 😦 C’est pourquoi j’adore tout ce que j’ai acheté en France. 😉

Najważniejszym dla mnie sklepem do odwiedzenia był Fnac, czyli francuski Empik. 🙂 Z racji tego, że niestety muzyka francuska nie jest znana w Polsce, nie mogę iść sobie po prostu do sklepu i kupić płyty moich ulubionych piosenkarzy lub musicali na DVD. 😦 Dlatego we Fnacu czułam się jak w raju i łącznie kupiłam… 12 płyt! Dwie z nich to płyty DVD, natomiast reszta to CD. Oprócz nich kupiłam jeszcze książkę „Zanim się pojawiłeś” po francusku 😉

Le magasin le plus important pour moi était la Fnac. Malheureusement des disques de mes chanteurs préférés ou des comédies musicales françaises ne sont pas disponibles en Pologne 😦 Je peux pas aller acheter de nouveaux albums de mes artistes préférés :/ Alors en étant à la Fnac, j’étais dans un paradis et j’ai acheté… 12 disques (2 DVDs et 10 CDs)! J’ai aussi acheté un livre en français – „Avant toi” 😉

Z wyjazdu, w czasie którego spełniły się moje marzenia, musiałam przywieźć rzeczy z tym związane. I tak oto mam program musicalu, płytę z wszystkimi piosenkami oraz kubek. Ostatnio doszła mi jeszcze jedna rzecz, przywieziona przez Francuzkę, którą przyjmuję w ramach wymiany. Jest to oficjalna książka musicalu! 😀 Zawiera ona zdjęcia,  teksty piosenek oraz oryginalny tekst „Trzech Muszkieterów”! 🙂

Comme je suis allée à Paris pour réaliser mon rêve j’ai dû acheter quelque chose pendant la première des „Trois Mousquetaires” 🙂 Alors maintenant je possède un programme de la comédie musicales, un disque CD et une tasse! 🙂 Il y a une semaine j’ai obtenu un livre officiel de ce spectacle qui contient un texte original d’Alexandre Dumas, les paroles des chansons et des photos! 🙂 C’est grâce à Éloïse qui est venue chez moi pour une échange. Merci Éloïse encore mille fois ❤❤❤

Pojechałam do Paryża z zamiarem kupna kilku kosmetyków:
– najważniejszy jest tusz Le Volume de Chanel od Chanel ❤ Zakochałam się w nim od pierwszego użycia 😉

– zestaw kosmetyków z firmy Nuxe, które u nas są droższe niż tam. Znalazł się u mnie słynny balsam do ust – Rêve de Miel. Już teraz Wam powiem, że jest naprawdę świetny 🙂
– żel pod prysznic z firmy Cottage o zapachu (uwaga!) karmelowym ❤

À Paris j’ai dû acheter quelques cosmétiques:
– le plus important produit est le mascara Le Volume de Chanel de chez Chanel. ❤ J’en suis tombée amoureuse immédiatement 🙂
– des cosmétiques de chez Nuxe qui sont plus cher en Pologne qu’en France. Entre autres j’ai choisi le baume à lèvres très connu – Rêve de Miel. 
– un gel douche de chez Cottage qui sent le caramel. ❤

Jak powiedziałam nie kupiłam tylko pamiątek, ale ich też mam całkiem sporo. Oczywiście musiałam kupić coś i w Disneylandzie, i w samym Paryżu. 🙂 Jako posiadaczka dwóch dużych kolekcji bryloczków i kubków, nie mogłam ich nie kupić 🙂

Le reste de mes achats sont des souvenirs. Évidemment j’ai dû acheter quelque chose à Disneyland et à Paris. 🙂 Comme j’ai des collections des porte-clés et des tasses, je les ai achetés sans doute! 😛

W Disneylandzie są już do kupienia ozdoby świąteczne i oczywiście się na coś skusiłam 😀 Wybrałam ozdobę w formie napisu Noël (Boże Narodzenie po francusku) i bombkę z Wieżą Eiffel i Dzwoneczkiem 😍

À Disneyland on peut déjà trouver des choses de Noël et bien sûr j’ai acheté quelque chose 😀 J’ai choisi une décoration avec le mot „Noël” et une boule avec la Tour Eiffel et Clochette 😍

To tyle w tym haul’u. W następnym poście podzielę się z Wami moimi radami i wskazówkami, które mogą się Wam przydać, jak będziecie się wybiera  do Paryża 😉

Ça y est, le haul s’est fini. Dans le prochain post je partagerai avec vous quelques conseils sur la visite à Paris. 🙂

2 thoughts on “Le haul, czy zakupy z Paryża

Skomentuj

