Dusza pełna marzeń

Ściąganie hybryd

Przeżyłam! 🙂 Ten tydzień był naprawdę ciężki, ale się udało. Oprócz kilku sprawdzianów i kartkówki dobrało się do mnie przeziębienie -,- Tak więc pierwszy katar w tym sezonie już zaliczony. W każdym bądź razie jest lepiej, no i przetrwałam. Teraz czeka mnie tydzień bez szkoły, bez myślenia o nauce i nic mnie nie będzie obchodzić, oprócz dobrej zabawy 😀 Przypominam Wam o profilu bloga na Facebooku KLIK, postaram się tam być bardziej aktywna i będziecie mogli widzieć, co u mnie 🙂
Przed wyjazdem w cudowne miejsce chcę mieć piękne paznokcie. Do tego posłużą mi oczywiście lakiery hybrydowe. Jednak najpierw musiałam ściągnąć poprzednie i właśnie o tym będzie ten post 🙂

1. Pilnikiem spiłowujemy warstwę top coat’u.

2. Na połowę płatka kosmetycznego nalewamy odrobinę aceton, owijamy wokół paznokcia i dookoła tego zawijamy folię aluminiową (przy tej czynności przyda Wam się pomoc drugiej osoby). Tak czekamy 10-15 minut,

3. Ściągamy folie razem z wacikami. Pozostałości lakieru delikatnie usuwamy. Gotowe! 🙂

Po ściągnięciu hybryd „traktuję” moje paznokcie olejem arganowym, a potem odżywką. 🙂 Przez noc muszą odpocząć, bo jutro kolejne malowanie 😀

4 thoughts on “Ściąganie hybryd

Skomentuj

