Dusza pełna marzeń

Jak w dzieciństwie

Pamiętacie, jak w dzieciństwie Mama zakładała nam sukienki na szelkach? Ja osobiście bardzo je lubiłam! Ostatnio zauważyłam do sklepów ich powrót. Strasznie mi się podoba, że taka moda wraca ❤ Jeszcze nie kupiłam swojej, ale na pewno to zrobię 🙂
Ten tydzień jest megaciężki. Mam trzy sprawdziany (pierwszy był już wczoraj) i kartkówkę z lektury. Fakt faktem jeden ze sprawdzianów w tym tygodniu piszę tylko ja, bo cały przyszły tydzień mnie nie będzie. O tym, gdzie się wybieram, dowiecie się już wkrótce. Na pewno pojawią się posty z tego wyjazdu 🙂 Jeżeli chcecie śledzić moje kroki, to zapraszam Was na mojego Facebooka 🙂

Bluzka – Mohito
Sukienka – Primark
Torebka – Bershka
Trampki – Converse

6 thoughts on “Jak w dzieciństwie

Skomentuj

