Dusza pełna marzeń

I am serious

Dzisiaj typowo szkolna stylizacja, czyli prosto, stonowanie i wygodnie! 😛 Pamiętam, kiedy w podstawówce byłam przejęta, że w gimnazjum będę mogła nosić do szkoły torebkę zamiast tornistra. Potem w gimnazjum byłam cool, bo nosiłam przez trzy dni w tygodniu torebkę zamiast plecak. Pod koniec tej szkoły mówiłam sobie, że w liceum to już tylko będzie torebka, zero plecaka. Pamiętam pierwsze dni w szkole średniej i chodzenie z torebką… A potem zaczął się ból pleców i serdeczny przesyt noszeniem książek w torebce. I wróciłam do plecaka 😛 Wygodny, nie obciąża jednego ramienia i nie powoduje, że przy zginaniu się stękam jak stulatka (z całym szacunkiem dla stulatków). 🙂

Bluza – Sinsay
Jeansy – Sinsay
Plecak – Brytyjka
Trampki – Converse

Skomentuj

