Dusza pełna marzeń

Mój pierwszy raz z hybrydami!

Od jakiegoś czasu myślałam na zakupem zestawu do robienia hybryd w domu. Jako paznokciowa maniaczka było to szczytem moich marzeń 🙂 No wiecie… Idealny manicure przez dwa tygodnie. Czy można prosić o coś więcej? 😛 Ostatnio byłam u Znajomej, która posiada taki zestaw i pomogła mi zrobić moje pierwsze hybrydowe paznokcie 😀 Strasznie mi się podobają i cudowne jest to, że szybko schną i nie trzeba czekać 126636 godzin na ich wyschnięcie 😛 😛 😛
I tak oto zestaw startowy do hybryd wylądował u mnie 😛 Wreszcie jestem szczęśliwą posiadaczką cudownej małej lampy LED i lakierów hybrydowych. W mojej małej kolekcji mam już sześć lakierów: 2 z Semilaca i 4 z NeoNail 🙂 Obawiam się, że za niedługo się rozrośnie i będę miała ich za dużo xD Jako, że ja mam dalej moje hybrydy, to zrobiłam je mojej Mamie, która je uwielbiam! A musicie wiedzieć, że moja Mamunia maluje paznokcie dosłownie raz na rok, bo tego nie lubi 😛 Więc odniosłam mały sukces. 😉

Mój zestaw składa się z:

Hybrydy krok po kroku:
1. Przygotuj paznokcie według własnego gustu, spiłuj je, odsuń lub wytnij skórki.
2. Blokiem polerskim porządnie zmatuj paznokcie. Jest on strasznie mięciutki i raczej nie zrobicie sobie nim krzywdy. 🙂

3. Za pomocą wacików bezpyłowych przemywamy płytki paznokci odtłuszczaczem.
4. Malujemy paznokcie bazą i wkładamy pod lampę na 45 sekund.

5. Malujemy paznokcie lakierem, najlepiej dwoma warstwami. Każdą warstwę utwardzamy pod lampą przez 45 sekund.
6. Malujemy paznokcie top coatem i utwardzamy pod lampą. Ja robię to dwa razy: najpierw przez 60 sekund, potem przez 45 sekund.
7. Przemywamy paznokcie odtłuszczaczem za pomocą wacików bezpyłowych. Dzięki temu nie będziemy się do niczego kleić 😉 Gotowe! 😀

A oto kolory, które mam:
A Wy już próbowałyście zrobić sobie manicure hybrydowy? Jakie jest Wasze zdanie?

One thought on “Mój pierwszy raz z hybrydami!

Skomentuj

