Dusza pełna marzeń

Pandy! :)

Nie wiem jak Wy, ale uwielbiam połączenie koszuli i szortów! 🙂 Niestety to chyba ostatnie chwile na taki zestaw, więc trzeba to wykorzystać. Będąc w Bershce zobaczyłam tę uroczą koszulę w pandy ❤ Uwierzcie mi, zauroczyła mnie od pierwszego wejrzenia 😛
Od pewnego czasu podobają mi się też takie zegarki jak ten tutaj. Mimo, że są duże, wydają mi się idealne na każdą okazję. 🙂 I do tego ten kolor… ❤

Koszula – Bershka
Szorty – Stradivarius
Torebka – Sinsay
Zegarek – Fossil
Sandały – Stradivarius

One thought on “Pandy! :)

Skomentuj

