Dusza pełna marzeń

Wystrój wnętrz | Inspiracje

Nie wiem, czy to przychodzi z wiekiem, ale od pewnego czasu uwielbiam oglądać zdjęcia pokoi, domów, kuchni,… Patrzę na nie i wyobrażam sobie, że tak kiedyś będzie u mnie. 🙂 Dzięki takim fotkom można się zainspirować i wprowadzić wiele ciekawych rozwiązań do swojego domciu. W takim sposób moi Rodzice zdecydowali, jak wyremontować nasz salon i cieszę się, że to zrobili 😉

W moim idealnym miejscu musi być dużo zdjęć, dużo świeczek i światełka choinkowe na ścianie 🙂 To wszystko jest już u mnie. Mam wyjątkowo dużo fotek, w ramkach, powieszone na ścianie za pomocą taśmy, naprawdę dużo tego 😉 Ale nie tylko w moim pokoju, w całym domu mamy porozwieszane zdjęcia naszej rodzinki. Uwielbiam to ❤

 

 


Kiedy byłam mała, cały sufit w pokoju miałam wyklejony gwiazdkami, które po naświetleniu świeciły w nocy. Czułam się wtedy, jakbym spała pod gołym niebem 😀 Uwielbiałam to. 😉

 

Zdjęcia z Pinterest i Tumblr. Są one ułożone specjalnie w „artystyczny nieład” 😛 😛 😛

Skomentuj

