Dusza pełna marzeń

Maxi :)

Powracam do Was po małej przerwie związanej z moimi urodzinami. W czwartek stuknęło mi 18 lat i świętowałam to do poniedziałku 😛 Miałam wielu gości i całkowity brak czasu. Ale już wszystko wraca do normy i ja wracam na bloga. 🙂 A tak w ogóle, to Wy też jesteście przerażeni faktem, że mamy połowę sierpnia?! 😦 Ja zdecydowanie nie odpoczęłam jeszcze wystarczająco 😦
A propos dzisiejszej stylizacji… Uważam, że biały to idealny kolor w trakcie wakacji, pięknie podkreśla opaleniznę i nigdy go nie za wiele w letnich strojach 🙂

Sukienka – Asos
Sandały – Domodi
Torebka – Michael Kors

Skomentuj

