Dusza pełna marzeń

Sukienka z wieżami Eiffel!!! :D

No tak… Mówiłam Wam już o tym, że uwielbiam ubrania z wieżami Eiffel, koszulek z tym motywem mam zdecydowanie za dużo, ale to i tak nie przeszkodzi mi w kupowaniu następnych 😉 Możecie sobie wyobrazić mój zachwyt, kiedy zobaczyłam sukienkę z motywem Paryża. ❤ Nigdy nie przypuszczałam, że zobaczę takie coś. To jest strasznie urocze 😀 Niestety kiedy poszłam do sklepu zobaczyć, jak wygląda na żywo, nie było jej 😦 😦 😦 Dlaczego?! Jestem pewna, że gdybym ją kupiła, nosiłabym ją zdecydowanie za często 😛

Miłego weekendu! 🙂
Sukienka – Mohito
Torebka – Michael Kors
Buty – Born2be

Skomentuj

