Dusza pełna marzeń

La Tour Eiffel

Mam masę koszulek z wieżą Eiffel, ale to nie przeszkadza mi w kupowaniu kolejny i kolejnych! 😛 Jak tylko znajdę jakąś część garderoby z symbolem Paryża, od razu pragnę to mieć u siebie i powiększać liczbę wież, które są u mnie. 😛 Nic więc dziwnego, że przeglądając t-shirty na stronie Romwe, wpadła mi w oko ta, którą znajdziecie poniżej. 🙂 Ostatnio na wyprzedażach widziałam koszulkę całą w wieże Eiffel!!! Niestety nie było już mojego rozmiaru :/ Zaczęłam się też zastanawiać, czy ktoś kiedyś zrobił spodnie z takim motywem… kupiłabym je! 😛

Koszulka – Romwe
Spódnica – Reserved
Torebka – Sinsay
Sandały – Bershka

Skomentuj

