Dusza pełna marzeń

Na luzaka

Wiadomo, że materiałowe szorty są wygodniejsze niż te dżinsowe, chociaż zawsze takie spodnie super się nosi. No, ale jeżeli mamy te materiałowe, to zdecydowanie łatwiej wytrzymać upał. 🙂 Te tutaj bardzo mi się spodobały, kwiatki do mnie przemówiły 😛 I ostatnio bardzo lubię te różne kimona. Są idealne na troszkę mniejszy upał, kiedy chodzimy np. w cieniu i jest chłodniej, ale dalej bardzo ciepło. Musiałabym wreszcie takie sobie sprawić. 😀  Jestem pewna, że taki zestaw świetnie sprawi się na zwiedzanie jakiegoś miasta, będąc na wakacjach. 🙂
Życzę Wam miłego dnia, a ja tymczasem wracam do Pamiętników Wampirów, bo znowu się w nie wciągnęłam. 😛

Top – Romwe
Szorty – H&M
Kimono – Romwe
Sandały – Asos
Torebka – Sinsay

Skomentuj

