Dusza pełna marzeń

15 faktów o mnie

Pomyślałam, że moglibyście się dowiedzieć czegoś o mnie i poznać mnie lepiej 🙂

1. Urodziłam się 11 sierpnia 1998 i jestem spod znaku lwa.
1. Je suis née le 11 août 1998 et mon signe astral est lion.

2. Kiedy miałam 5 lat obejrzałam pierwszy francuski musical Notre Dame z Paris i zakochałam się po uszy! Trwa to do dzisiaj. Rok później, w wieku 6 lat zaczęłam uczyć się najwspanialszego języka na świecie – francuskiego.
2. Quand j’avais 5 ans j’ai regardéma première comédie musicale française „Notre Dame de Paris” et j’en suis tombée amoureuse! Cet amour dure aujourd’hui. Un an après à l’âge de 6 ans j’ai commencé à apprendre la plus belle langue du monde – le français. 

Pinterest

3. Moją najlepszą przyjaciółką jest Ania, którą znam 17 lat.
3. Ma meilleure amie est Ania que je connaise depuis 17 ans.

Pinterest


4. Uwielbiam podróżować i poznawać nowe miejsca. Najwięcej razy byłam w Grecji (5 razy), ale mam nadzieję, że wkrótce będzie to Francja 😛
4. J’adoré voyager et découvrir des nouveaux endroits. Le plus de fois j’ai été en Grèce (5 fois), mais j’espère qu’elle sera remplacée par la France 😛


5. Mam młodszą o 10 lat siostrę.

5. J’ai une petite soeur qui est née à 2008.

6. Chodzę do klasy o profilu biologiczno-chemiczno-matematycznym. Tak, to oznacza, że chciałabym pójść na medycynę.
6. Je voudrais étudier la médecine.

7. Nienawidzę marznąć.
7. Je déteste avoir froid.

8. Nie mam jednego ulubionego piosenkarza/jednej ulubionej piosenkarki. Słucham wielu francuskich piosenkarzy i nie umiem powiedzieć, kogo kocham najbardziej.
8. J’ai pas un chanteur préféré/une chanteuse préférée. J’adore beaucoup d’artistes français et je sais pas dit lequel est le mieux.

9. Nieważne, ile razy oglądam film Titanic, za każdym razem płaczę jak bóbr.
9. N’importe pas combien de fois j’ai regardé le film „Titanic”  je pleure comme un bébé chaque fois.

Tumblr

10. Mam 173 cm wzrostu, przez co unikam chodzenia na obcasach.
10. J’ai 173 cm d’hauteur et je porte pas les chaussures à talons hauts.

11. NIGDY nie chodziłam w szpilkach. Mam dwie pary wysokich butów i są to koturny.
11. JAMAIS j’ai porté de chaussures à talons hauts. Je n’ai que deux paires de chaussures platformes.

kwejk.pl


12. Chciałabym zamieszkać w Paryżu.
12. Je voudrais habiter à Paris.

13. W moim pokoju jest ok. 100 wieży Eiffel’a (pościel, zdjęcia, dywan, okładki,…)!
13. Dans ma chambre il y a une centaine de Tours Eiffel!

14. Uwielbiam kawę z mlekiem. Nie pomaga mi ona w dłuższym trzymaniu się na nogach i funkcjonowaniu, ale uwielbiam jej smak! I nie wypiję kawy bez mleka – nie przejdzie mi przez gardło 😛
14. J’adore le café au lait. Je ne bois jamais du café noir.

15. Mogłabym codziennie jeść francuskie makaroniki i crème brûlée.
15. Je pourrais manger des macarons et du crème brûlée tous les jours.

Skomentuj

