Dusza pełna marzeń

Makeup Revolution Iconic 1 | Recenzja

Postanowiłam napisać recenzję! Yay! 😀 Co z tego wyjdzie? Nie wiem 😛 Na wstępie chciałabym zaznaczyć, że jest ona napisana przez dziewczynę, która nigdy nie miała do czynienia z kosmetykami droższymi niż 30 zł, więc nie poznała jakości cieni do powiek za +100 zł. 😛 Miejcie to na uwadze. 🙂

Dzisiaj napiszę o paletce, którą kocham, a chodzi o Makeup Revolution Iconic 1, która jest tanim odpowiednikiem Urban Decay Naked. Kolory cieni są naprawdę takie same. Pasują do mnie i bardzo mi się podobają, a oprócz tego gdzieś przeczytałam, że Księżna Kate używała ich do zrobienia makijażu ślubnego 😛


Makeup Revolution kosztuje ok. 20 zł i możecie ją kupić tutaj.

A Urban Decay kosztuje 239 zł i możecie ją kupić tutaj.

Jest dość duża różnica w cenie, prawda? 😛

Zawsze przed nałożeniem cieni na powieki używam bazy Hean Stay On, która jest MEGA! 😀 Kosztuje tylko 17 zł, a dzięki niej makijaż oczu trzyma się cały dzień. I właśnie tak też jest z tymi cieniami z paletki Iconic 1. Mój normalny dzień w roku szkolnym trwa ok. 17 godzin i naprawdę trzymają się one przez tyle czasu. 😀 Nie muszę się martwić o makijaż w czasie imprezy, bo wiem, że mnie nie zawiodą. 🙂 Kiedyś próbowałam je nakładać bez bazy i też trzymały się dobrze. Pod koniec dnia może troszkę uciekły w załamania powiek. Jednak i tak jestem pozytywnie zaskoczona wytrzymałością tych cieni.

Jeśli chodzi o pigmentację jest różna w zależności od cienia. Tych jaśniejszych trzeba nałożyć troszkę więcej, żeby było je widać. Jednak jeśli chodzi o te ciemniejsze, to wystarczy lekkie dotknięcie i można pomalować całe oko. Została jeszcze jedna grupa cieni, czyli te brokatowe. I w ich przypadku też wystarczy jedno dotknięcie. 🙂

Może jeszcze na chwilę wrócę do początku… 😛 W paletce jest 12 cieni: matowe, błyszczące i perłowe (?), które odrobinkę się świecą. Są wydajne – cień, który używam przez 3/4 roku prawie w ogóle się nie zużył 🙂

A jakie jest Wasze zdanie na temat tej paletki? 🙂

Skomentuj

