Dusza pełna marzeń

Miejsca, które chciałabym odwiedzić #2 | Podróże

Mamy wakacje, więc czas na drugą część mojej listy miejsc, które chciałabym odwiedzić. Pierwszą część możecie zobaczyć TUTAJ. Na początku powiem, że te lokalizacje są daleko i albo pojechanie tam zajmie mi duuuuużo czasu albo w ogóle to nie nastąpi. Niestety. Ale jestem marzycielką i marzę, żeby tam pojechać! A trzeba wierzyć, że nasze marzenia kiedyś się spełnią 🙂
Jak tak myślę o tej liście, to znajdują się na niej głównie miejsca na wakacje, które dla mnie są definicją raju na ziemi 😛
Aha! Kolejność przedstawionych miejsc jest przypadkowa! 🙂

1. MALEDIWY – o tym miejscu marzę od dawna i chyba umrę, jak tam nie pojadę 😛

www.travelplanet.pl
www.tapetus.pl

2. SESZELE – kolejny raj na ziemi… ❤

www.national-geographic.pl
www.mytravel.pl

3. BORA BORA – jeszcze dalsze miejsce niż poprzednie i kolejny raj. 

www.fourseasons.com
www.expedia.com

4. MAURITUS – to miejsce jest na mojej liście od jakiegoś tygodnia. Dlaczego? Zostało na nią dodane po przeczytaniu „Zanim się pojawiłeś” – główni bohaterowie tam pojechali 😛

www.beachcomber-hotels.com
wczasomaniak.pl

5. LOS ANGELES – o tak… Tam to chętnie pojadę 🙂

centrum.fm
students.marshall.usc.edu

6. NOWY JORK – tam bym chętnie pojechała z moją przyjaciółką Anią 🙂 Ania, to kiedy lecimy???

mlecznepodroze.onet.pl
turystyka.wp.pl

7. AUSTRALIA – o tym chyba marzy dużo osób, między innymi mój Tata 🙂

www.gapyear.com
www.bootsnall.com

8. MONTREAL – miasto, w którym mieszka jeden z moich ulubionych piosenkarzy – Garou 😀

www.tourisme-montreal.org
interstude.com

9. SEATTLE – miasto, gdzie jest kręcony mój ulubiony serial, czyli Grey’s Anatomy 🙂

en.wikipedia.org
10. FILIPINY – raj. Kolejny.

www.gut4travel.pl
www.lkedzierski.com

One thought on “Miejsca, które chciałabym odwiedzić #2 | Podróże

Skomentuj

