Dusza pełna marzeń

Razowe pankejki kakaowe

Dzisiaj coś co jest u mnie rzadko, czyli przepis! 🙂 Ostatnio zmodyfikowałam troszkę standardowy przepis na pankejki, które jem najczęściej. Powód tego był taki, że skończyła mi się mąka pszenna pełnoziarnista i musiałam wykombinować coś z razowej. I wyszło! 🙂 Z przepisu wychodzi ok. 4 placków, które są dość grube, ale to dlatego, że jednego robiłam z dwóch łyżek ciasta. Spokojnie możecie robić z jednej, wtedy wyjdzie Wam troszkę więcej. Polecam jeść je z jogurtem naturalnym i owocami, których teraz mamy pełno pod nosem 😀

Składniki:
– 6 czubatych łyżek mąki razowej
– 1 łyżka płatków owsianych
– 1/3 łyżeczki sody oczyszczonej
– 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
– 1 jajko
– 1/2 szklanki mleka
– 1 łyżka miodu
– 2 łyżeczki kakaa gorzkiego

Wszystkie składniki wrzucić do miski i wymieszać. Jeżeli ciasto jest za rzadkie, należy dodać troszkę więcej mąki. Smażyć najlepiej na suchej patelni (znaczy nie do końca suchej: na samym początku dać odrobinkę oleju, a potem już niczym nie polewać tej patelni :P).

Smacznego! 🙂

Skomentuj

