Dusza pełna marzeń

Denim dress

Oceny wystawione, w szkole nic już ciekawego się nie dzieje, czyli wakacje 😀 Nawet nie wiecie, jak bardzo się z tego cieszę, bo muszę przyznać jestem bardzo zmęczona tym rokiem szkolnym. Ostatnie tygodnie to jedna wielka nerwówka. 😛 Nie podoba mi się tylko to, że za dwa miesiące trzeba wrócić do szkoły plus ja wracam do klasy maturalnej. Jeszcze niedawno matura była baaardzo odległa, a teraz? Kiedy te wszystkie lata minęły? Nie podoba mi się to. W dodatku na wrzesień mam już zapowiedziane SIEDEM sprawdzianów 😦 Zero litości ze strony nauczycieli.

Sukienka – Romwe
Torebka – H&M
Sandały – Bershka

Skomentuj

