Dusza pełna marzeń

Moje ulubione seriale

Jak każdy lubię oglądać seriale! Często robię to w czasie treningu, dzięki czemu nie zauważam, że moje mięśnie są już słabe i dłużej wytrzymuję w wykonywaniu jakiegoś ćwiczenia. Polecam, bo to fajna sprawa! 🙂 Oprócz tego seriale są dłuższe niż filmy, więc więcej może się wydarzyć 😛 Najlepszy czas na wciągnięcie się w któryś to oczywiście wakacje. Nie mamy wtedy wyrzutów sumienia, że zamiast się uczyć oglądamy seriale. Dlatego przygotowałam Wam listę moich ulubionych. Bardzo lubię wracać do niektórych odcinków.

Grey’s Anatomy – najlepszy serial na świecie! Nie możecie sobie wyobrazić, jak bardzo go kocham. Polski tytuł to Chirurdzy i jak możecie się po nim domyśleć, opowiada on o lekarzach pracujących w szpitalu w Seattle. Jeżeli jesteście osobami, które kręcą różne ciekawe przypadki medyczne i na widok krwi nie mdlejecie, naprawdę zachęcam Was do jego obejrzenia. W tym momencie leci sezon dwunasty, ale uwierzcie mi, wcale nie zrobił się nudny. Cały czas coś się dzieje, pojawiają się nowe wątki, tak więc na nudę nie można narzekać. Serial jest niezwykle popularny w USA, ogląda go naprawdę dużo ludzi i, co podoba mi się najbardziej, będzie sezon trzynasty! Juhuuuu 😀 Jeżeli ten serial się skończy, to nie wiem, co stanie się z moim życiem 😛
Powiem Wam krótko, jak w ogóle zaczęła się moja znajomość z tym serialem. Otóż na zielonej szkole w drugiej klasie gimnazjum moja koleżanka oglądała finał dziewiątego sezonu. Nudziło mi się, więc siedziałam koło niej. Wciągnęłam się niesamowicie! I jeszcze w trakcie tego wyjazdu zaczęłam oglądać od pierwszego sezonu. 😀 Nadrobienie dziewięciu sezonów zajęło mi niecały miesiąc. Miałam to szczęście, że był koniec roku, oceny wystawione i mogłam siedzieć dniami i nocami nad Grey’s Anatomy. 

Północ Południe – wspominam o nim tutaj już trzeci raz, więc to musi oznaczać, że uwielbiam ten serial. Jak wiecie obejrzałam go już dwa razy w przeciągu 2-3 tygodni 😛 Ma on łącznie dwanaście odcinków. Opowiada o wojnie secesyjnej i o przyjaciołach, którzy są po przeciwnych stronach. Jest to fajny sposób na naukę historii 😛 Niesamowite stroje, piękni aktorzy… Nic tylko oglądać.
Jego poznanie zawdzięczam mojej Mamie, która pamiętała urywki z tego serialu ze swojego dzieciństwa i chciała odświeżyć sobie pamięć. 🙂

Downton Abbey – ulubiony serial Księżnej Kate i właśnie to skłoniło mnie do obejrzenia go. Tak, wiem, to dziwne, ale nic na to nie poradzę. 😛 Nie żałuję, że się w niego wciągnęłam, bo jest naprawdę świetny. Opowiada o arystokracji i jej służbie mieszkających w przepięknym zamku. Akcja rozpoczyna się w 1912 roku, a kończy w latach 20. Chwilami zabawny, wzruszający i zaskakujący. Jednym z jego plusów jest to, że pokazuje, jakie obyczaje panowały wśród angielskiej elity oraz można zauważyć, jak zmieniała się moda. 😉 Naprawdę polecam. 😀









Shadowhunters – najmłodszy serial, którego premiera była w styczniu tego roku, a to oznacza, że jest tylko jeden sezon. Ale następny jest już zapowiedziany na jesień. 🙂 Oparty na cyklu Dary Anioła, który przeczytałam w tamtym roku. Gdy dowiedziałam się, że ma powstać serial, byłam bardzo zadowolona, ponieważ film mi się nie podobał. Uważam, że tutaj aktorzy zostali dobrani lepiej niż w wersji kinowej.


W tym momencie to wszystkie moje ulubione seriale. Oglądałam jeszcze The Vampire Diaries, ale uważam, że w piątym sezonie zaczęli wymyślać za dużo dziwnych rzeczy i miałam wrażenie, że był on już przeciągany. Podobał mi się również Pretty Little Liars. Do niego bardzo chcę wrócić, ponieważ przestałam go oglądać w połowie piątego sezonu, kiedy to powróciły nowe odcinki. Ja niestety nie miałam czasu ich oglądać i tak oto narobiły mi się straszne zaległości. :/ Może postaram się je nadrobić w wakacje. 🙂

Miłego weekendu! 🙂

One thought on “Moje ulubione seriale

Skomentuj

