Dusza pełna marzeń

Hello Spring!!! :D

Wreszcie! Jest już wiosna 😀 A przynajmniej ta kalendarzowa 😛 Ale to znaczy, że już za niedługo będzie ciepło i przyjdą wakacje. Nie mogę się doczekać ciągłego zabierania ze sobą okularów przeciwsłonecznych oraz ubieranie lekkich ubrań. Mam serdecznie dość wyglądania jak bałwan 😛 A do tego nie ogarniam obecnej pogody, Raz świeci słońce i czuć wiosnę w powietrzu, raz leje deszcz i powraca do nas jesień…

Facebook

Dzisiaj w Krakowie było zimno, wiało i padał deszcz, więc nie założyłam sukienki, ale myślę, że gdyby było ładnie, ubrałabym ją. Już nie mogę się doczekać wyciągania sukienek z szaf 😀
Nie wiem, czy pamiętacie, ale na koniec ferii byłam załamana, że do najbliższego wolnego, czyli Wielkanocy zostało osiem poniedziałków. A dzisiaj właśnie minął ten ostatni!!! Jupiii!!! Mój humor jest jeszcze lepszy, gdy pomyślę o tym, że w środę mam skrócone lekcje i kończę o… 11:00 😀
No, dobrze. Ja się już zbieram do spania, a Wam życzę dobrej nocy 🙂

Sukienka – Mosquito
Płaszcz – Mosquito
Szpilki – Brilu

One thought on “Hello Spring!!! :D

Skomentuj

