Dusza pełna marzeń

Żegnaj luty!

Na pożegnanie lutego powitało mnie przeziębienie 😛 Ale bardzo się cieszę, bo zostały tylko cztery poniedziałki do Wielkanocy, więc szybko zleci. A oprócz tego zaczyna się marzec 😀 Wiosna już blisko, wreszcie będzie ciepło!!! 😀 I to jest największy plus, bo mam dość tego zimna…
Ostatnio też uświadomiłam sobie trochę przerażającą rzecz – zostało mi mniej niż pół roku na bycie jeszcze dzieckiem! No właśnie, osiemnastka tuż, tuż… No może nie tak blisko, bo jeszcze niecałe pół roku, ale to minie TAK strasznie szybko! 😛 Jednak czeka to każdego 😛

Dzisiaj już Oscary!!! Mocno trzymam kciuki za Leonardo DiCaprio i Kate Winslet 😉 Może uda mi się obejrzeć na żywo chociaż kawałek 🙂 A Wy na kogo głosujecie? Piszcie w komentarzach!

Płaszcz – Mademoiselle R via La Redoute
Sukienka – Sinsay
Naszyjnik – Stradivarius
Torebka – Stradivarius
Buty – Deichmann

Skomentuj

