Dusza pełna marzeń

Miejsca, które chciałabym odwiedzić | Podróże

Większość ludzi, jak nie wszyscy, uwielbiają podróżować! Ja zdecydowanie do nich należę. Kocham odkrywać nowe miejsca, podziwiać widoki i odpoczywać. 🙂 Z każdego miejsca przywożę masę zdjęć i pamiątek. Kilka lat temu założyłam nawet kolekcję breloczków i kubków 😀 Bardzo lubię wchodzić na stronę Fly4free i przeglądać ciekawe oferty lotnicze, mimo że z nich nie korzystam. 😛 Tak samo jest z hotelami. Ja po prostu orientuję się w cenach, żeby wiedzieć, ile muszę odłożyć pieniędzy. Jak już się może domyślacie, mam swoją listę wymarzonych miejsc do odwiedzenia i postanowiłam się nią z Wami podzielić. Jednak podzielę ją na dwie części: jedna, dzisiejsza o miejscach, które są bardziej realne do zobaczenia, a druga o tych, których odwiedzenie zajmie mi sporo czasu lub w ogóle nie dojdzie do skutku. Znaczy ja wierzę, że tam pojadę. Wiara jest najważniejsza! 😀

1. PARYŻ – byłam tam już dwa razy, ale mimo to zawsze będę chciała tam pojechać. Nie ważne czy odwiedzę je cztery razy czy sto, chcę tam jeździć jak najczęściej. Uwielbiam Paryż i uważam, że jest to najpiękniejsze miasto na świecie! Uwielbiam oglądać plan miasta i wyznaczać trasę mojej następnej wycieczki, która nie wiadomo, kiedy nastąpi. 😛

Pinterest

2. LONDYN – kolejna europejska stolica. W Londynie jeszcze nigdy nie byłam, ale moja przyjaciółka tak i zamierza mnie tam zabrać 😉 Nie mogę się już tego doczekać, bo to miasto naprawdę mi się podoba. Plus jest jakaś minimalna szansa, że spotkam tam jakiegoś youtubera bądź Księżnę Kate. 😛 A najbardziej chyba czekam na wizytę w Primarku i Bootsie 😀

Pinterest

3. ZAKYNTHOS – wspaniała grecka wyspa! W Grecji byłam najwięcej razy i muszę przyznać, że jeśli chodzi o wakacje, najbardziej kocham to miejsce! 😀 Uwielbiam też kuchnię grecką, więc kiedy tam jestem, jem bez oporów 😛 Zakynthos – to tam chciałabym pojechać następnym razem, gdy udam się do Grecji. 🙂 Oczywiście obowiązkowym punktem będzie Zatoka Wraku, z której ta wyspa jest najlepiej znana.

Pinterest

4. SANTORINI – zaraz za Zakynthos jest Santorini. Kolejna wyspa, która mnie urzekła (a przynajmniej zdjęcia). Oczywiście najchętniej spałabym w super hotelu z basenem, za którego krawędzią widać morze <3.

Pinterest

5. LAZUROWE WYBRZEŻE – nie ma konkretnego miasta, do którego chciałabym jechać. Ja po prostu marzę o wakacjach na Lazurowym Wybrzeżu. Wiadomo, że chętnie zobaczyłabym Niceę, Marsylię, Cannes i Monako, ale byłabym szczęśliwa po prostu tam będąc. 🙂

Pinterest

6. WIEDEŃ – główny powód, dla którego chciałabym tam pojechać? Jest to miejsce, gdzie żyła Księżniczka Sissi. Nie wiem, czy kojarzycie, ale kiedyś leciała w telewizji bajka pt. Księżniczka Sissi. Jako mała dziewczynka uwielbiałam ją oglądać i chciałam pójść do zamku, w którym ona żyła. 🙂 I tak dalej Wiedeń jest na mojej liście miejsc do odwiedzenia. Już nawet umówiłam się z koleżanką, że razem tam pojedziemy, więc teraz tylko doczekać tej chwili. 😛

Pinterest

7. BUDAPESZT – przejeżdżałam przez to miasto i w dzień, i w nocy. Zrobiło na mnie ogromne wrażenie, dlatego naprawdę chciałabym je zwiedzić. Moja Mama tam była i szczerze Jej zazdroszczę 🙂

Pinterest

Mówiąc ogólnie, chciałabym zwiedzić każdą europejską stolicę. Te wymienione to te, do których chciałabym pojechać jak najprędzej. Ale w przyszłości zobaczę wszystkie! Wierzę w to! 😀

Miłego weekendu! 😀

5 thoughts on “Miejsca, które chciałabym odwiedzić | Podróże

Skomentuj

