Dusza pełna marzeń

Oscary 2016 tuż, tuż ;)

Jestem jedną z tych osób, które lubią oglądać zdjęcia z pokazów modów. Podziwiam nowe kolekcje i myślę, czy bym coś założyła, gdybym bywała na czerwonych dywanach 😛 A ponieważ zbliża się ceremonia rozdania Oscarów, to zastanawiam się, jakie suknie, w których chętnie zobaczyłabym gwiazdy. Osobiście uważam, że w ten wieczór najlepsze są długie suknie. Niektóre aktorki zakładają krótkie, co wydaje mi się troszkę dziwne 😛 Postanowiłam przygotować dla Was zestawienie strojów, które chętnie bym zobaczyła w tym roku. Są w nim też krótsze, ale to dlatego, że wydają mi się urocze mimo to. 🙂 Nie wszystkie suknie są z najnowszych kolekcji, ale gwiazdy też czasem zakładają coś z dawniejszych sezonów. Według mnie nie ważne, czy coś pochodzi z nowej kolekcji czy nie. Najważniejsze jest to, żeby było pięknie 😛

Elie Saab
Zuhair Murad
Georges Hobeika
Reem Acra
Romona Keveza
Tony Ward

Ralph&Russo

Naeem Khan
Monique Lhuillier, Aidan Mattox, Alexis Mabille, Escada, Pamella Roland

One thought on “Oscary 2016 tuż, tuż ;)

Skomentuj

