Dusza pełna marzeń

Znowu szkoła

Przeżyłam! 🙂 Było bardzo ciężko, bo nauczyciele męczą nas od samego początku. Nie przywykłam do siedzenia 5 godzin nad książkami (chodzi mi tu o naukę po szkole). Efektem tego jest padnięcie od razu po położeniu się spać 😛 Również moje plecy są odzwyczajone od noszenia plecaka/torebki. Po tym tygodniu ledwo mogę się zginać, a barki strasznie mnie bolą. 😦 No, ale koniec narzekania, czas na kolejnego posta! 😀 W sumie to ta stylizacja, którą skleciłam, idealnie pokazuje mój nastrój w tym tygodniu. Przez 80% tych minionych pięciu dni chodziłam w swetrach. I to jak najgrubszych. 😛
A teraz jeszcze 6,5 tygodnia i Wielkanoc. 🙂 Jak ja to przeżyję? 😛

Sweter – Sinsay
Dżinsy – Sinsay
Buty – Bershka
Torebka – Mohito
Naszyjnik – Mohito
Miłego weekendu! 
(Ja jutro mam pobudkę o 6:35, bo jadę na badania, a nie chcę stać w kolejce pół soboty -,- )

2 thoughts on “Znowu szkoła

Skomentuj

