Dusza pełna marzeń

Kosmetyki i akcesoria do makijażu | Wish List

To już SETNY post!!! 😀

Jak mogliście zauważyć uwielbiam makijaż i kosmetyki! 🙂 Pewnie większość dziewczyn tak ma 😉 Uwielbiam chodzić do różnych drogerii/perfumerii i oglądać te cuda (oczywiście ochroniarze patrzą się na mnie, jakbym miała ukraść połowę asortymentu). Bardzo często wyobrażam sobie, co bym dzięki nim robiła i marzę, że kiedyś znajdą się u mnie. 😛 Oczywiście, mówię tu o tych droższych kosmetykach. Bo to na co mnie stać, chętnie kupuję. Najpierw jednak zastanawiam się, czy jest mi to potrzebne na 100%. 🙂 Jak na razie nie mogę narzekać na brak cieni do powiek, ponieważ mam ich aż nadmiar, ale to nie zmienia faktu, że uwielbiam oglądać różne paletki 😛 Natomiast jeśli chodzi o różne akcesoria, a dokładniej o pędzle, to kocham je macać! 😀 Większość z nich jest takaaaa mięciusia. Mogłabym je mieć tylko i wyłącznie do takiego dotykania. 😛
Skoro już wiecie, jak bardzo kocham oglądać. macać różne kosmetyki i akcesoria, to teraz pokażę Wam moją wish listę. 🙂 Kto wie, może pewnego dnia zostanę milionerką i będę mogła je sobie kupić? 😛 A jeżeli Wy znacie jakieś dobre zamienniki tych produktów, to proszę, dajcie mi znać, napiszcie na dole w komentarzu. 🙂

Trzymajcie za mnie kciuki, bo jutro pierwszy dzień do szkoły po feriach, a potem… 8 poniedziałków do Wielkanocy!!! 8!!! To taka przerażająca liczba 😦 
***
Nie mogłabym się z Wami tym nie podzielić. Wczoraj odbyła się ceremonia SAG Awards i… Kate Winslet i Leonardo DiCaprio siedzieli przy jednym stoliku. Wiecie, że uwielbiam ich przyjaźń, więc baaardzo czekałam na ich zdjęcia. I się nie zawiodłam! 😀 Razem pozowali na czerwonym dywanie, a kiedy Leo wygrał w swojej kategorii, jedną z pierwszych osób, do których podszedł była Kate! 😀 Przytulili się, ona go ucałowała w policzek i obydwoje mieli wielkie uśmiechy 😀 Uwielbiam ich!!! ❤

Zdjęcia z Tumblr!

Skomentuj

