Dusza pełna marzeń

Wigilia klasowa | Blogmas #22

Dobry wieczór! Bardzo Was przepraszam za takie spóźnienie, ale jak wróciłam ze szkoły, to zaczęłam piec, a potem przyszła do mnie Przyjaciółka i nie miałam, kiedy napisać dzisiejszego posta. 😦
Dzisiaj jest ten dzień, na który chyba większość czekała, czyli ostatni dzień w szkole!!! 😀 U mnie była wigilia klasowa i mieliśmy taaaaak strasznie dużo do jedzenia. Były pierniczki (Werka, naprawdę były pyszne), keks (Bróździa mistrzostwo!) i wiele innych 😀 Wracając, uratowałam moją koleżankę, która w ostatniej chwili dowiedziała się, że jej bracia chcą jeszcze pod choinkę Franklina. Ona dzwoniła do kilku księgarni w Krakowie, a ja szukałam ich na Rynku. I tak oto trafiłyśmy do cudownego sklepu, gdzie był właśnie ten konkretny Frankin, o którego prosili jej bracia. 😀 Potem jeszcze ja dokupiłam ostatnią rzecz dla mojej siostry i… czas do domu! 🙂
Życzę Wam, żebyście podczas tej przerwy odpoczęli 🙂

Sukienka – F&F
Żakiet – Orsay

Skomentuj

