Dusza pełna marzeń

Świąteczne dodatki | Blogmas #13

Był już post ze świątecznymi swetrami, różne stylizacje Wam już pokazałam i jeszcze pokażę, a to jeszcze nie koniec! 🙂 Wiadomo, że ważne są różnego typu dodatki, dlatego przygotowałam dla Was post ze świątecznymi akcesoriami! Znajdziecie czapki, skarpetki, piżamy i wieeele innych 😉 Ja osobiście jestem zauroczona skarpetkami. Nawet tydzień temu Mikołaj przyniósł mi jedną parę 😛 Zachęcam Was też do odwiedzenia Tesco, niestety na stronie internetowej F&F nic nie ma 😦 Ale naprawdę, w Tesco jest świąteczny raj!!! Na każdym kroku są swetry, piżamy, bielizna, skarpetki… 😀
123
45,
67
1234
1234

Skomentuj

