Dusza pełna marzeń

Stylizacja świąteczna #1 | Blogmas #4

Za 20 dni Wigilia!!! 😀 Jestem pewna, że to szybko minie 🙂 Ja już jestem w kompletnie świątecznym nastroju 🙂 A Wy???
Wracając do dzisiejszego posta… W Blogmasach chciałabym Wam też podsunąć pomysły na stylizację na kolację wigilijną lub po prostu na świętowanie czy to rodzinne, czy klasowe. 🙂 Przy okazji pokażę Wam część rzeczy/ciuchów, które mi ostatnio wpadły w oko i jestem nimi totalnie zauroczona. Jeśli chodzi o wigilię klasową, to już zastanawiam się, co założyć. 😛
Dzisiaj przedstawiam Wam tą oto śliczną sukienkę. To była miłość od pierwszego wejrzenia, uwierzcie mi 😛 Czy ona nie jest piękna?

Sukienka – Mosquito
Szpilki – Bershka
Kolczyki – By Dziubeka

Jutro z racji weekendu Blogmas będzie o 15:00 🙂

Skomentuj

