Dusza pełna marzeń

Świąteczne filmy | Blogmas #1

Grudzień, grudzień, grudzień!!! Weszliśmy w najpiękniejszy okres roku (zaraz po wakacjach, a może nawet i jeszcze piękniejszy?)!!! 😀 Moja radość nie ma końca 😛 Z tej okazji postanowiłam przygotować na bloga coś specjalnego… 😉 Może kojarzycie, że na Youtubie w okresie adwentowym wiele Youtuberów dodaje vlogi zatytułowane „Vlogmas”. Ja postanowiłam zrobić coś podobnego, tylko że tutaj to się będzie nazywać „Blogmas”. 😀 Tak, dobrze myślicie! Od dzisiaj do Wigilii posty będą pojawiać się codziennie o 18:00! I oczywiście będą one głównie o tematyce świątecznej. 😀

Décembre, décembre, décembre!!! Nous sommes entrés dans une période la plus belle de l’année (juste après les vacances ou même plus belle?)!!! 😀 Ma joie est infinie 😛 De cette occasion j’ai décidé de préparer quelque chose de spécial pour vous… 😉 Peut-être vous connaissez „Vlogmas”. Ce sont des vlogs que les Youtubers publient pendant l’Avent. Je vais faire quelque chose comme ça ici, mais je vais la nommer „Blogmas”. 😀 Oui, vous croyez bien. À partir d’aujourd’hui jusqu’à la veille de Noël je vais publier des posts de Noël tous les jours a 18:00. 😀

Jako pierwszy Blogmas mam dla Was propozycję filmów świątecznych lub takich, których oglądanie w tym okresie stało się dla mnie tradycją. 🙂 Albo wprowadzają w ten nastrój bożonarodzeniowy albo są tak długie, że mam czas oglądać je dopiero w czasie świątecznym. 😛

Le premier Blogmas c’est une proposition des films de Noël ou lesquels je regarde pendant chaque Noël. 🙂

Elf – jeden z najbardziej świątecznych filmów, który mówi, czym są i jak bardzo wyjątkowe.:)

Elfe – l’un des meilleurs films de Noël qui dit ce qu’il est et comment il est extraordinaire. 🙂

Filmweb

Listy do M. – polska komedia, która bardzo mi się podoba i jest naprawdę przyjemna, i świetnie się ją ogląda. 🙂 Nie mogę się doczekać, kiedy obejrzę drugą część 😀

C’est une comédie polonaise que j’adore 😀

Filmweb

To właśnie miłość – skoro Listy do M. to oczywiście nie może obejść się bez hollywoodzkiego odpowiednika. Ale szczerze mówiąc, bardziej podoba mi się polski film. 🙂

Love Actually – j’aime bien ce film mais je préfère le précédent ⬆

Filmweb

Holiday – świetny film z Kate Winslet i Cameron Diaz. 🙂 Uwielbiam ten klimat świąteczny w tym filmie, a zwłaszcza ten, który panuje w angielskim domku filmowej Iris. 🙂

Holiday – le film génial avec Kate Winslet et Cameron Diaz 🙂 J’adore l’atmosphère de Noël dans ce film et surtout celle qui est dans la petite maison de Iris. 🙂

Filmweb

Titanic – tak, tak, to nie jest film świąteczny, ale jest tak długi, że oglądam go tylko w tym okresie. A ponieważ jest to jeden z moich ulubionych filmów, wracam do niego z radością  (mimo, że płaczę za każdym razem) 😛

Titanic – je sais, je sais, c’est pas de film de Noël mais il est si long que je ne le regarde que pendant les vacances de Noël. Puisque c’est l’un de mes films préférés je le reregarde avec plaisir  (même si je pleure chaque fois que je le vois) 😛

Filmweb

William i Kate – uwielbiam Księżnę Kate, dlatego często oglądam ten film 🙂 Jest bardzo przyjemny i luźny – w sam raz na przerwę od szkoły. 🙂

Kate et William: Quand tout à commencé… – j’adore la duchesse Kate et je regarde ce film souvent. Il est très agréable et parfait pour les vacances 🙂

Filmweb

Rudolf Czerwownonosy – teraz coś dla i młodszych, i starszych 🙂 Kto nie oglądał Rudolfa? No ja się pytam? Wydaje mi się, że każdy 😛 I nie muszę chyba mówić, że jest to super bajka/film na Święta.

Rudolph, le petit renne au nez rouge : Le filmmaintenant quelque chose pour les petits et les grands 😛 Qui n’a pas regardé Rudolf? Je pense que tout le monde connaît ce petit renne 🙂 Et je ne dois pas dire que c’est une fable géniale pour le Noël! 😀

Filmweb

Kraina Lodu – najlepsza bajka ever!!! 😀 Szczególnie uwielbiam Olafa i oczywiście piosenkę „Mam tę moc”. 🙂 Jeżeli jeszcze jej nie widzieliście, musicie to zrobić od razu! 😛

La Reines des Neiges – la meilleure fable du monde!!! 😀 J’adore Olaf et la chanson „Libérée, délivrée” bien sûr 🙂 Si vous le regarder pas, faites ça tout de suite! 😛

Filmweb

Jeśli o chodzi jeszcze o bajki (dzięki siostrze, jestem w miarę na bieżąco :P) to polecam jeszcze Renifer Niko ratuje Święta, Renifer Niko ratuje brata, Ratujmy Mikołaja! oraz oczywiście świąteczne filmy o Kubusiu Puchatku i Opowieść Wigilijną Myszki Miki. 🙂 Może Was też zastanawiać, dlaczego nie ma tu Kevina. Otóż… Obejrzałam go trzy razy i jakoś tyle mi wystarczy. 😛 Po prostu nie jest na liście filmów, które oglądam co rok 🙂

Do jutra! 😀

Skomentuj

