Dusza pełna marzeń

Cafe Czekolada | Fajne miejsca w Krakowie #3

Dawno nie było już posta z serii „Fajne miejsca w Krakowie”. A to wszystko przez szkołę. Powiem szczerze, że dopiero w piątek udało mi się pójść gdzieś z koleżanką. Postanowiłyśmy osłodzić sobie życie po trudnym sprawdzianie z biologii i wybrałyśmy się na czekoladę. I muszę przyznać, że w Cafe Czekolada jest najlepsza gorąca czekolada na świecie! 😀 Taka gęsta, taka słodka i taka pyszna ❤ Jeżeli chcecie się rozgrzać, będąc w Krakowie, to musicie znaleźć to miejsce. Piszę znaleźć, ponieważ jest ono troszkę "schowane" 🙂 Znajduje się na ul. Brackiej 4 i trzeba tam wejść przez dużą bramę. 🙂
Moim zdaniem ceny są troszkę za wysokie za takie małe czekolady. Ja zamówiłam gorącą czekoladę z piankami i zapłaciłam za nią 12 zł. Uważam, że mogłaby być troszkę tańsza.
W menu tej kawiarni znajdują się oczywiście jeszcze kawy i inne rzeczy tego typu. Jednak najlepsza tam jest czekolada i trzeba ją spróbować. 😀

Razem z moją koleżanką skusiłyśmy się na „Czekoladę do schrupania”, czyli czekoladę z piankami 😛 (do wyboru jest jeszcze m.in. z bezami :D).
Facebook kawiarni – KLIK

One thought on “Cafe Czekolada | Fajne miejsca w Krakowie #3

Skomentuj

