Dusza pełna marzeń

Autumn Look

Jesień już zawitała na dobre. A może zima? W Krakowie w poniedziałek cały dzień padał śnieg…już… 😦 U mnie w domu nie było prądu do 22:30, więc grzałam się przy kominku, a w dodatku jestem przeziębiona na dobre 😦 No ale wczoraj miałam sprawdzian z chemii, więc musiałam ruszyć cztery litery i pójść do tej szkoły. Żeby nie pogorszyć mojego stanu ubrałam się jak Eskimos. 😛 Rajstopy, podkoszulka, bluzka z długim rękawem, sweter, gruba kurtka, szal, czapka i cieplutkie rękawiczki. 😀
A w domu pierwsze, co robię, to zakładam dres, grube skarpetki i grupy sweter albo bluzę (plus do tego jeszcze ciepła herbata/kawa/mleko). Czasami nawet otulam się jeszcze szalikiem. 😛 A najlepsze są te szaliki-koce, który można się owinąć i jest jeszcze cieplej. Ja jestem na etapie szukania tego jedynego. 😛 Troszkę ceny mnie przerażają, dlatego te poszukiwania tyle mi zajmują. Może Wy mi jakiś polecicie? 😉

 Płaszcz – Reserved
Spodnie – Bershka
Bluzka – Sinsay
Sweter – Sinsay
Torebka – Mango
Buty – Bershka
Szal-koc – Top Secret

Skomentuj

