Dusza pełna marzeń

Czarne torebki | Wish List

 Dołączyłam do grona osób smarkających w kółko, kaszlących co 5 sekund i tracących głos co 10 minut. Tak, przeziębienie mnie dopadło. Ach ta jesień… 😛 Kto jeszcze przez to przechodzi?

Czarna torebka to must-have w każdej damskiej szafie. W sklepach jest ich najwięcej, w różnych fasonach, kształtach i o różnych wielkościach. Moja czarna torebka niestety jest średniej wielkości i doszłam do wniosku, że potrzebuję większej. Jak na razie do szkoły chodzę z niebieską torebki, która jest super wytrzymała, no ale nie będę przecież cały rok z nią chodzić 😛 Dlatego jestem na etapie poszukiwań tej jedynej czarnej torebki. 😀 Mam tylko kilka wymagań: musi być czarna, duża i wytrzymała tak, żeby po tygodniu nie urwały mi się uszy. 😛 Podzielę się z Wami kilkoma, które sobie upatrzyłam. 🙂 A może Wy polecicie mi jakąś fajną torebkę?

H&M 
Miłego tygodnia! 😀

One thought on “Czarne torebki | Wish List

Skomentuj

