Dusza pełna marzeń

Jabłkowy weekend :)

Niestety w środę mój laptop odmówił mi posłuszeństwa i teraz przez ok. 2 tygodnie będę bez mojego komputera. 😦 Został tylko tablet, więc będę próbować coś pisać, ale od razu przepraszam za jakieś niedociągnięcia i wgl. 🙂

Wczoraj naszła mnie wielka ochota na coś jabłkowego. 🙂 Na Pintereście (kopalni inspiracji i przepisów) znalazłam ciasteczka owsiane z jabłkiem i postanowiłam je zrobić. Ale oczywiście jak to ja, zrobiłam coś źle 😛 W tym przypadku dodałam za dużo cynamonu stąd też ciemny kolor 😛 Dalej są pyszne, ale następnym razem dam mniej. 🙂 Dokładnie przepis pochodzi stąd.

Malheureusement mon ordinateur est en panne et je ne l’aurai pas pendant deux semaines. 😦 Il ne me reste qu’une tablette et j’essaierai d’écrire ici. Mais pardonnez-moi tous les imperfections 🙂

Hier soir j’avais envie de manger quelque chose de pomme. 🙂 Sur Pinterest (la mine des inspirations et des recettes) j’ai trouvé une recette pour les petits gâteaux de pomme et j’ai décidé de les faire. Bien sûr j’ai fait une erreur. J’ai ajouté un peu trop de cannelle. 😛 Mais les gâteux sont délicieux et je les ferai encore beaucoup de temps. 🙂 La recette vient d’ici.

Natomiast dzisiaj z okazji soboty ♥ zrobiłam placuszki jabłkowe. Muszę przyznać, że są to jedne z najlepszych jakie jadłam! 😀 Na pewno zrobię je jeszcze nie raz. Wam też je polecam. 🙂 Mam jeszcze zamiar zrobić granolę jabłkową. Nigdy jeszcze żadnej nie robiłam i uważam, że powinnam spróbować. 🙂
Przepis na placuszki tutaj.

Ce matin, ce samedi ♥ j’ai fait des pancakes de pommes. Je dois vous avouer qu’ils sont les uns des meilleurs que j’ai mangés! 😀 Je les préparerai encore beaucoup de fois, c’est sûr! Et vous devez les faire aussi. 🙂 La recette ici.

Skomentuj

