Dusza pełna marzeń

Cake pops

Cake pops to urocze ciasto na patyku, które wygląda jak lizaki. Jest to coś innego, wyjątkowego i na pewno nada się na każdą okazję! 😀 Ja raz je zrobiłam i były po prostu przepyszne i takie śliczne. ❤ Mam zamiar przygotować je jeszcze nie raz i spróbować różnych sposobów na ich ozdobienie. 🙂 Szukając inspiracji na Pintereście, znalazłam cudne zdobienia! 😀 Osobiście najbardziej podobają mi się te świąteczne, no bo są świąteczne, więc to chyba oczywiste. 😛 I dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić właśnie pomysłami na dekorację tych uroczych ciast-lizaków. 🙂
Oczywiście najpierw trzeba je zrobić, a przepis znajdziecie np. tutaj.

Wszystkie zdjęcia z Pinterest.
Po więcej cake pops’ów zapraszam na mojego Pinteresta, którego możecie widzieć z boku, po prawej stronie. 🙂 

One thought on “Cake pops

Skomentuj

