Dusza pełna marzeń

Nie mam czasu na trening!

No właśnie… Ile razy musiałyście to powiedzieć? Niestety, ale mi zdarza się to często. Szczególnie teraz w roku szkolnym. :/ W poprzednim tygodniu udało mi się potrenować tylko w poniedziałek i piątek. 😦 Jednak mam nadzieję, że z każdym tygodniem organizacja mojego dnia się polepszy i będę umiała wszystko tak ułożyć, żeby znaleźć czas na ruch. Oczywiście to nie będą takie treningi jak w weekend, czyli trwające 40 – 50 minut. Jeżeli Wy też macie ten problem, to ten post jest dla Was! 🙂 Chcę Wam pokazać filmiki z ćwiczeniami z Youtube’a, z których możecie złożyć krótki trening. W końcu to zawsze coś! 😀

Powodzenia!

One thought on “Nie mam czasu na trening!

  1. Ja ostatnio też się zaniedbałam, za dużo spraw na głowie, a po całym dniu już nie mam ochoty ruszyć się z łóżka… Mam nadzieję, że jak wszystko już pozałatwiam, zaczną się studia to wszystko wróci do normy!

    Lubię to

Skomentuj

