Dusza pełna marzeń

Jeszcze troszkę lata

Jak się trzymacie? Ja powiem szczerze, że mam już dość. Wczoraj wróciłam do domu ok. 16:45 kompletnie wyczerpana, po dwóch matematykach. Oczywiście nie mogłam sobie za dużo odpocząć, ponieważ czekała na mnie nauka i zadanka z funkcji. No, ale na szczęście dzisiaj już czwartek, a to oznacza, że jutro piąteczek. ❤ Jak na razie moje "motto" to "przetrwasz środę, przetrwasz wszystko". 😛 A co jest jeszcze pocieszające? Prawie każde najbliższe wolne, czyli 14 października, 11 listopada i 6 stycznia wypadają w środę! O tak, od razu lepiej! 😀
Do tego wszystkiego jeszcze w szkole nie sprzedają już kawy, bo weszła w życie ta ustawa to zdrowej żywności itp. Nie przeszkadza mi to, bo przynajmniej nie czają się na mnie żadne batoniki, ale brak kawy?! To już chyba lekka przesada…

Sukienka – Reserved
Ramoneska – Sinsay
Buty – Ebuty
Torebka – Stradivarius

Skomentuj

