Dusza pełna marzeń

Ulubione piosenki #1

Jak większość żyjących na Świecie ludzi nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki. Nieważne w jakiej formie. Czy to w autobusie/tramwaju, łazience, pod prysznicem… Gdziekolwiek i jakkolwiek. 🙂 Mogliście zauważyć, że pod koniec niektórych postów wstawiam jakieś piosenki. Oczywiście to tylko garstka tego, co słucham. Musicie też wiedzieć, że jako ogromna pasjonatka wszystkiego co francuskie, na telefonie/komputerze mam praktycznie tylko piosenki po francusku. Ale jak wszędzie, u mnie są też wyjątki. Jedyne piosenki w innym języku to:
a) utwory moich ulubionych FRANCUSKOJĘZYCZNYCH piosenkarzy, którzy mieli kaprys zaśpiewania czegoś nie po francusku,
b) piosenki świąteczne (no bo co to za święta bez „Last Christmas” czy „All I want for Christmas”?),
c) soundtracki (ale tylko z kilku filmów).
Reszta piosenek jest po francusku. 🙂
I oczywiście jak każdy, co jakiś czas odkrywam nowe utwory, więc moja biblioteka i playlisty się rozrastają. Dzisiaj (jako że jest niedziele, a czy istnieje coś lepszego niż słuchanie muzyki przed kolejnym tygodniem?) chciałabym się z Wami podzielić niektórymi moimi ulubionymi piosenkami, które obecnie cały czas siedzą mi w głowie. 🙂

Na pierwszy ogień idą utwory, które słucham na okrągło. Naprawdę. 🙂 Pochodzą one z filmu „Love, Rosie”, który pokochałam i znalazł się na liście filmów, które mogę oglądać milion razy, a i tak mi się nigdy nie znudzą. 🙂

Teraz piosenki Vincent Niclot, którego odkryłam w te wakacje i zakochałam się w Nim. 😛 No bo ten głoooos! ❤ I do tego jest niesamowicie przystojny. 😀

W te wakacje odkryłam też kolejny francuski musical pt. „Autant en emporte le vent” („Przeminęło z wiatrem”). Jestem pod ogromnym wrażeniem wykonania tego musicalu i gra tam Vincent Niclot. 😀
I na koniec jeszcze jeden z moich ulubionych piosenkarzy – Emmanuel Moire. W tamtym tygodniu wydał nową płytę, a ja jestem załamana, bo w Polsce niestety jej nie ma. 😦 A Manu jest superprzystojny i ma bardzo kojący głos. 😀
Napiszcie, czy coś Wam się spodobało! 🙂 
Miłego słuchania 😀

One thought on “Ulubione piosenki #1

Skomentuj

