Dusza pełna marzeń

Żegnajcie wakacje

No niestety… To już koniec wakacji… 😦 Podejrzewam, że dzisiaj wszyscy wykorzystują ten dzień na maksa. 🙂 Ja zaraz idę na leżaczek poczytać książeczkę, bo pogoda dzisiaj przepiękna! 😀 Mimo, że w te wakacje nie byłam na żadnych wczasach, to i tak mi się one podobały. 🙂 Pospotykałam się ze znajomymi, obejrzałam kilka genialnych filmów, do których wrócę jeszcze nie raz, odkryłam nowy genialny musical francuski, zakochałam się w kolejnym piosenkarzu i zrobiłam jeszcze wiele innych fajnych rzeczy. 😀 Teraz oczywiście nie będę się mogła doczekać kolejnych wakacji, ale jak na razie trzeba wytrwać do Bożego Narodzenia. 😛 Tego życzę i sobie, i Wam! 😀

Koszula – Stradivarius
Spódnica – Stradivarius
Balerinki – H&M
Torebka – Sinsay

4 thoughts on “Żegnajcie wakacje

Skomentuj

