Dusza pełna marzeń

Motywacja #2

Dzisiaj przedostatni dzień sierpnia, a to oznacza przedostatni dzień wakacji… 😦 Ale nowy rok szkolny i początek kolejnego miesiąca to dobra okazja to zmiany stylu życia. Również ja mam nadzieję, że wreszcie mi się to uda, bo przyznaję, że do tej pory mój styl życia był w połowie zdrowy. Dlatego będę się starać! 😀
Jeżeli ktoś z Was też mam taki plan, to ten post dedykuję właśnie Tobie. 🙂 I mi. I osobom, które mają chwile zwątpienia. 🙂 Będzie dobrze! Uda się nam! 😀

Wszystkie zdjęcia z Tumblr.

2 thoughts on “Motywacja #2

  1. myślę, że wakacje to czas, kiedy odpoczywamy od wszystkiego – również od regularnych ćwiczeń (niestety!) mnie też to dopadło.. i o ile wrzesień nie będzie mi sprzyjał (bo dla studentów to jeszcze jednak wakacje), tak od października wracam na treningi 🙂

    Lubię to

  2. Kilka dni temu też dodałam podobny post :-). Postanowiłam zacząć ćwiczyć, ograniczyć słodycze i pić więcej wody. Jak na razie dobrze mi idzie. Wytrwałości!
    Pozdrawiam, minimalnia.blogspot.com 🙂

    Lubię to

Skomentuj

