Dusza pełna marzeń

Wrocław Photodiary

Tak jak obiecałam w poprzednim poście, powiem Wam co nieco o mojej malutkiej wycieczce do Wrocławia i pokażę kilka zdjęć. 🙂

Była to naprawdę szybka i krótka wycieczka, ponieważ przyjechaliśmy do miasta ok. 10:00, a wyjechaliśmy między 16 a 17. Pierwszym punktem była Panorama Racławicka. Muszę przyznać, że jestem pod jej ogromnym wrażeniem. Nie tylko ze względu na rozmiary, ale także na pomysł pokazania tego obrazu. Podobało mi się to, że przed obrazem była usypana ziemia, porozrzucane części wozów, krzaczki itp. W niektórych momentach nie wiedziałam czy to obraz, czy już prawdziwe rzeczy. 🙂

Po obejrzeniu panoramy ruszyliśmy w kierunku Rynku. Dosłownie zrobiliśmy kółeczko wokół ratusza, poszukaliśmy kilku Krasnoludków i ruszyliśmy dalej. Osobiście bardzo podoba mi się wrocławski Rynek, jest taki kolorowy, przypomina mi ten w Pradze. 🙂 Uważam też, że te Krasnoludki to świetny pomysł. Są naprawdę urocze 😀
Po spacerku w centrum udaliśmy się do ZOO, czyli do najważniejszego punktu naszej wycieczki. Po odczekaniu 40 minut w kolejce, poszliśmy do Afrykanarium, ponieważ bardzo zależało nam na pokazie karmienia pingwinów. 🙂 Zakochałam się w tych małych stworzonkach. 😛 Następnie ruszyliśmy na dalsze odkrywanie tego nowego obiektu i jeszcze nigdy nie widziałam tak pięknych rzeczy! Te wszystkie ogromne akwaria, tunel nad którym przepływały rekiny i płaszczki oraz wiele zwierząt, których jeszcze nigdy nie widziałam. 

Oczywiście nie byliśmy tylko w Afrykanarium. Widzieliśmy również inne stworzenia takie jak niedźwiedzie, żyrafy czy lwy. Wrocławskie zoo jest znacznie większe niż krakowskie, my byliśmy zmęczeni, dlatego nie widzieliśmy wszystkiego. Ale i tak jestem zadowolona.

Chciałam jeszcze pójść do Ogrodu Japońskiego, ale nie mieliśmy już czasu. Ale widziałam ten ogród przez ogrodzenie i następnym razem, kiedy będę w tym mieście, będzie to punkt pierwszy mojej wycieczki. 🙂

Skomentuj

